неділя, 16 червня 2013 р.


Напрями роботи Центру
  • Державна атестація  навчальних закладів 
  • Корекційна діяльність навчальних закладів за результатами державної атестації у післяатестаційний період
  • Атестація педагогічних працівників
  • Організаційно-методична робота з Р(М)МК(Ц)
Мета роботи Центру
Здійснення координації та науково-методичного супроводу:

  • Державної атестації навчальних закладів;
  • Корекційної діяльності навчальних закладів за результатами державної атестації;
  • Атестації педагогічних працівників;
  • Організаційно-методичної роботи з Р(М)МК(Ц).
 За визначеними напрямами проводиться науково-методична, інформаційно-аналітична, організаційна та консалтингова роботи.
  Науково-методична робота
  • Практичні дослідження в галузі проведення державної атестації навчальних закладів, атестації педагогічних працівників.
  • Розробка програм атестаційних експертиз та підготовка матеріалів оцінювання діяльності навчальних закладів у межах державної атестації.
  • Здійснення моніторингу процесів ефективності функціонування, розвитку навчальних закладів та діяльності педагогічних працівників.
  • Методична робота з працівниками методичних служб, новопризначеними завідувачами та методистами Р(М)МК(Ц).
  • Розробка методичних рекомендацій із зазначених напрямів.
Інформаційно - аналітична робота
  • Аналіз кількісно-якісного складу педагогічних працівників області, що проводиться за допомогою обласної автоматизованої бази даних “Атестація педагогічних працівників”;
  • Аналіз кількісно-якісного складу педагогічних працівників області, які атестувалися у поточному навчальному році;
  • Аналіз результатів державної атестації навчальних закладів області, експертиза атестаційних матеріалів;
  • Аналіз оновлених баз даних кількісного-якісного складу педагогічних працівників Р(М)МК(Ц).
Організаційна робота 
  • Забезпечення нормативності в організації і проведенні атестації педагогічних працівників  та державної атестації навчальних  закладів області.
  • Організація корекційної діяльності навчальних закладів у післяатестаційний період за результатами  державної  атестації.
  • Організація та проведення школи новопризначеного завідувача, методиста Р(М)МК(Ц).
Консалтингова діяльність
Консультаційна робота:
  •  з керівниками навчальних закладів, що проходять державну атестацію
  • з педагогічними працівниками, які атестуються
  • з завідувачами та методистами Р(М)МК(Ц)

Немає коментарів:

Дописати коментар